Oblałam test!

9:18, z wałkami na głowie, gdzieś pomiędzy wyjściem z psem a wyjściem do pracy...

Ostatnie trzy tygodnie przeleciały mi w niesamowicie szybkim tempie. Nie wiem co się działo, co było warte uwagi i czy zrobiłam coś konkretnego. Był wyjazd do domu, niby kino jakieś: BOTOX i LISTY , kawy, herbaty, spotkania ze znajomymi, ale nie czuję z tego żadnej satysfakcji. Chyba dogoniła mnie jesień, która w sumie już się kończy. Żwawo przed nią uciekałam, chowałam się za kubkiem rozgrzewającej herbaty, pod kocem, za grubym murem szalika, ale nie udało się. Dogoniła mnie franca. Ja MOTYWATORKA, coach Mati ツ opadłam i wpadłam w otchłań marudzenia, niemocy, braku sił i całego tego syfu. Wszystko sprowadza się do tego, że oblałam test na prowadzenie bloga. Miał być serwer, miała być domena i swoje logo od Kochanej Oli a jest dalej to puste miejsce bez pomysłu. Nie mam czasu! Naprawdę. Nie mam kurwa czasu. Ja nie wiem, jak Wy to robicie, Wy BLOGERZY, VLOGERZY i inni. Jak nie robota, to wyjazd do mamy, to pies, to Kochanie, to sprzątanie, to inne takie. Nawet jogę robię przez 10 min tylko, bo przecież potem trzeba się wykąpać, maskę na włosy nałożyć, umalować buźkę, nakręcić loka, wyjść z Jasiem, szarpnąć się na jakąś herbatę w pośpiechu, bo trzeba zdrowo żyć. Ojjoj joj, ajjaj, jaj.







I tak to jest...


Co do filmów wymienionych przeze mnie powyżej to powiem jedno: nie wybierajcie się do kina ze zbyt dużymi oczekiwaniami to i się nie zawiedziecie ;) Dobrze, że na oba miałam dosyć tanie bilety, więc nie żałuję. Teraz czekam na CICHĄ NOC Piotra Domalewskiego, obsadzony ciekawą obsadą. Mam karnecik darmowy to sobie pójdę!

Odnośnie tanich biletów do MULTIKINA to podaję Wam link do groupona'a, gdzie znajdziecie je za 16,90 pln. Akcja do końca roku.

https://www.groupon.pl/browse/krakow?lat=50.064&lng=19.944&address=Krak%C3%B3w&query=multikino&division=krakow&locale=pl_PL

Kochajcie się, szanujcie i ogólnie żyjcie dobrze :*

Komentarze

Popularne posty