I co z tymi prezentami pod choinkę?

Problem pojawia się rok w rok. Zawsze ten sam. Co kupić najbliższym z okazji świąt Bożego Narodzenia tak by wilk był syty i owca cała... Przecież przebywamy ze sobą większość dni w roku albo chociaż rozmawiamy dosyć często przez telefon. Znamy się, jak łyse konie! W związku z powyższym powinno wszystko odbyć się bez problemów. A jednak...

Nie wiem, jak Wy, ale ja ZAWSZE dostawałam nietrafione prezenty (żeby nie powiedzieć->beznadziejne; sorry MAMO i koleżanko z ławki). Naprawdę tak było i w żadnym wypadku nie wynika to z tego, że jestem wymagająca czy mam odrealnione marzenia. Nawet wydaje mi się, że głośno i wyraźnie recytuję swoje pragnienia, komentuję wystawy sklepowe, mówię o przeczytanych książkach czy ulubionych kosmetykach. A jednak... W podstawówce tysiące kubków wypełnionych po brzegi tymi malutkimi cuksami, w gimnazjum powtórka z rozrywki, w liceum bywało lepiej: perfumoszki z plejboja, w domu też coś zawsze nie grało, dopiero od miłości w większości trafione. I się mi tu nie obrażać! Kocham Was przecież i wiem, że Wy mnie również, więc w zasadzie zastanawiam się co szło nie tak. Nie chodzi tu przecież o kasę, bo zawsze powtarzam, że liczy się nawet ten najdrobniejszy gest... no, ale mógłby być chociaż trafiony. Książka 29,99, FAJNE skarpetki z h&m 39,99, super DUUŻY kubek z Ikei 15,99, piżama w Pepco 29,99. Przecież przez cały rok wiemy, że będą święta, nie trzeba brać chwilówek. A jednak co rok w kącie rzewne łzy.

I tak sobie pomyślałam, że w tym roku zamiast przygaduszek zrobię wlepkę ze zdjęciami i od tej mojej wlepki wziął się pomysł na ten wpis. Przygotowałam dla Was przykładowe pomysły dla rodziców i nastoletniego rodzeństwa- dokładnie składzik tak, jak u mnie w domu.
Zasada panuje tu jedna i jest bardzo ważna: róbcie sobie w głowie seciki, rozumiecie?

Po:
1. Spełniajcie marzenia lub zwykłe pragnienia. Po prostu myślcie o tej drugiej osobie-intensywnie.
2. Szukajcie dobrych cen. Jest teraz mnóstwo świątecznych promocji.
3. Jeżeli chodzi o ciuchy sprawa jest prosta, np. kolor ma pasować do reszty garderoby (no nie mów, że nie wiesz w jakich kolorach Twój Tata chodzi najczęściej) i ma podobać się NIE Tobie a tej drugiej osobie. Zapomnij na chwilę o swoich zachciankach.
4. Książki, itp. Powiem na swoim przykładzie. Nigdy za wiele.  Z okazji świąt wychodzą serie albo empik ułatwia Wam zadanie i sam takie tworzy.
5.
6.
...


O tym marzą 13-latki (sprawdzone info):




1. Bluza Adidas, 269 zł. ZALANDO
2. Buty Nike AF1, 419 zł. NIKE
3. Kardigan H&M, 149 zł. H&M
4. Słuchawki bezprzewodowe JBL, 349 zł. SATURN
5. iPhone 7, 2729 zł. APPLE
6. Etui na iPhone'a 7, 39 zł. 8case
7. Promarkery, od 58 zł. sklepplastyczny

O tym moja mama, lat 47. (ona nigdy nic dla siebie, zawsze dla innych; więc żadne garnki, młynki, talerze, świeczki, niepotrzebne kremy do rąk itd. nie wchodzą w grę):




1. Kardigan C&A, 99,90 zł. C&A
2. Koszula H&M, 99,90zł. H&M
3. Książka, R. Brett "Jesteś cudem", 26,24 zł. BONITO
4. Torba shopper, 79 zł. H&M
5. Perfumy KENZO, 181,60 zł. iperfumy
6. Piżama C&A, 79,70 zł. C&A
7. Szlafrok C&A, 179 zł. C&A
8. Dwustronny szalik H&M, 79,90 zł. H&M

Tym musiałby zadowolić się mój tata a z nim to ciężka sprawa, w marcu stuknie 50 lat:






1. Bluza NIKE*
2. Saszetka NIKE*
3. Skarpetki C&A, 39,90 zł. C&A
4. Piżama C&A, 90,90 zł. C&A
5. Perfumy Paco Rabanne, 112,60 zł. iperfumy
6. Termiczne rękawiczki NIKE*
7. Slipy H&M, 59,90 zł. H&M

*tu podałabym cenę z nike.com, ale w każdym dużym mieście znajdują się galerie FACTORY lub FASHION HOUSE, gdzie macie outlet NIKE. Ceny zdecydowanie niższe.

Wydaje mi się, że moja ekipa byłaby zadowolona.
Myślę, że takie "nowoczesne" lisy życzeń są bardzo przydatne, możecie zobaczyć, jak to wszystko ze sobą współgra i upewnić się czy tworzy spójną całość. Taką składankę możecie podesłać bliskim i zorientować się czy cokolwiek z tego im się podoba bądź poprosić o doklejenie czegoś dodatkowego. Możecie też poprosić o stworzenie takich puzli swoją rodzinkę i posiłkować się gotową w trakcie zakupów.

P.S. Tylko nie myślcie sobie, że ja to wszystko kupię ;)

Komentarze

  1. Ja chyba marzę o tym co 13sto latki ;d a ty o czym marzysz, czemu nie ma listy prezentów dla dziewczyn pod trzydziestkę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież ja dobijam do 18. 🤔😅 o moich marzeniach to musiałaby powstać powieść a nie wpis na bloga! A sponsorów ni ma, wiec chyba nici z ich realizacji 😭

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty