Ohh Ty moje złotko!

Nie wszystko złoto co się świeci, ale wszystko co się świeci przyciąga oczy, wprawia w szybsze bicie nasze serca i powoduje, że głowa nie myśli racjonalnie. Do świąt już niewiele czasu, natomiast spokojnie Panowie! (bo to wpis bardziej dla Was) i Panie: można jeszcze wygrzebać coś pięknego. Biżuteria znajduje raczej szczytowe miejsce w liście najbardziej pożądanych prezentów pod choinką i wydaje mi się, że tego rodzaju prezenty spodobają się każdej Pani i nie ma mowy o totalnej klapie, jak w przypadku zestawu noży (ej, właściwie to chciałabym takie porządne fest. no, ale zostawmy to na wspólny zakup dla obojga). No... chyba, że... Ej no wierzę w Was i w to, że znacie osobę, z którą chcecie spędzić resztę życia. A jeżeli macie jakiekolwiek wątpliwości to zapraszam do mnie. Chętnie pomogę. A na razie posłużę jedną radą: najbezpieczniejsza biżuteria to taka skromna i prosta, na przykład to co pokazuję na dole.


YES
(159 zł)

Zaprezentuję Wam u mnie takie mniej znane, ale przepiękne, najpiękniejsze i POLSKIE. Ukochane dla oka, bo na co dzień to nie stać mnie na takie cacuszka, ale w głowie widzę, jak je noszę dumna i piękna. Kiedy tylko mogę to wchodzę na strony i wpatruję się zauroczona. Ale kto wie co znajdę pod choinką...

Na pierwszy ogień idzie:

Wishbone jewellery powstało w 2013 roku i zostało stwożone z myślą o modnych i nowoczesnych kobietach. Każda sztuka robiona jest ręcznie i traktowana, jako dzieło sztuki. Koniecznie zajrzyjcie na stronę. 




Od lewej: choker z giazdkami 189 zł, kolczyki hoops stars gold 239 zł, kolczyki gypsy hoops gold 199 zł, złota bransoletka z księżycem 129 zł, naszyjnik white moon gold 179 zł, naszyjnik twisted gold 159 zł. 


Markę założyła Dorota Kempko w 2011 roku. Teraz w jej skład wchodzi o wiele więcej osób, które wkładają w swoją pracę całe serce. Biżuteria Animalkingdom. wykonywana jest ręcznie się w Łodzi. A asortyment? Zobaczcie sami.


 
Od lewej: bransoletka z buldogiem (może być innym zwierzakiem, ale u mnie nie może być inaczej) 99 zł, bransoletka z beżowym liściem 89 zł, kolczyki Geometry 119 zł, kolczyk złocony 99 zł, naszyjnik Colour 89 zł, naszyjnik Geometry Nano 159 zł, naszyjnik Piccolino 199 zł. 


Oplotkę znalazłam niedawno. Właściwe kilka dni temu u mrspolka I przepadłam! Dosłownie. Niesamowita biżuteria, tworzona z pasją przez kobietę dla kobiety. Kobiety kochającej, wspierającej, ciepłej i dobrej, ale też pewnej siebie, mądrej. Dla Matki, Żony, Przyjaciółki, Siostry...
No patrzcie tylko! 

OPLOTKA 4w1ANDREA BLACK


OPLOTKA 2w1 AURELIE
OLOTKA 2w1 FLORENCE



Sami widzicie, jakie ręcznie robione cudowności można kupić na polskim rynku. Jakimi wspaniałościami możemy się pochwalić innym. Niech zazdroszczą! Dodam, że w animalkingdom. i oplotce możecie tworzyć unikatową biżuterię wybierając swoje motywy, kolory. 

P.S. Jakby ktoś chciał mi zrobić prezent to się nie pogniewam! 

Kolczyki dostałam od A. jakiś rok temu i nosiłam je większość dni w roku. Piękne i trwałe!




Komentarze

Popularne posty